emmeny

Alla inlägg den 13 december 2013

Av Emelie - 13 december 2013 23:52

I gårdagens inlägg var jag lite upprörd, med all rätt. Men förutom de incidenterna som jag nämnde så var det en bra dag. När jag slutat på skolan åkte jag mot Eskilstuna för att skriva papper. Den 7:e januari börjar jag mitt nya liv som klasslärare.

glad och nöjd tjej

Jag rullade hemåt men svängde av mot Västerås och tvingade J att komma till IKEA och fika med mig. När vi fikat klart åkte vi till Maxi. Där passade jag på att byta batteri i min klocka. Jag fick den i konfirmationspresent vill jag minnas men efter ett par år tog ju batteriet slut och klockan blev liggande. Så efter si så där åtta år har jag återigen en klocka på armen. Det är ju nästan som att ha en ny klocka.


När vi ändå var på turné stannade vi till på djuraffären för att köpa mat till huliganerna. Då passade jag även på att köpa en säng till Lukas.

Ovido - Quiz & Flashcards