emmeny

Alla inlägg den 7 december 2013

Av Emelie - 7 december 2013 00:10

Varför gör den så?! Ändrar ordningen på bilderna :-/.

Av Emelie - 7 december 2013 00:05

När jag vaknade imorse var världen vit.


Att jämföra med denna bild från i onsdags (som jag enbart för att minnas snöbristen den 4e december 2013).


Det var stormen Svens lillebror som visst hade anlänt. Blåst och horisontell nederbörd låter inte helt skönt så jag hoppade i min one piece. De må vara fula men ack så varma och sköna.

Dagen var vart rätt lugn, gick ut till stallet och skulle rida framåt kvällningen när köttbullarna var klara. Dock hade ju jag förträngt den lilla detaljen som hör vinter, is och häst till. Broddar! Det var bara att kavla upp ärmarna och sätta igång. Två på var framhov hann jag innan J anlände hem med pizza. Så det vart en paus där mitt i allt.

Fixade så det var fyra fram och två bak sen. Mer hann jag inte då Mems helt klart höll på att svälta ihjäl och de andra hästarna fick mat. Orättvist!! Så hon fick gå in i boxen och äta. Nu har hon lite fäste imorgon iaf.


Trött tjej igår morse.

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards