emmeny

Alla inlägg den 14 december 2013

Av Emelie - 14 december 2013 12:44

Eftersom jag återigen vaknade till en vit vintervärld så blev jag lite inspirerad.

Så nu är granen klädd.

Av Emelie - 14 december 2013 00:02

Ja någon sådan har inte jag sett skymten av än. Jag har faktiskt knappt sett skymten av nånting alls. Istället har jag och min laptop hängt ihop. Partners for life. Lite så känns det nu. 6 timmars skrivande men inte alltför mycket resultat. Hur svårt kan det vara egentligen? Imorgon är det bara att ta nya tag

Framåt kvällningen åkte vi till sura en sväng. På åsen hade någon gjort en rätt illa avåkning. Hoppas allt gick bra för de i bilen. Hos mamma och pappa försökts jag lära Ludde nya trix. Han är ju lite skeptiskt när jag kommer in i bilden. Jag är ju, så att säga, åt det lite mer stränga hållet.

Ovido - Quiz & Flashcards