emmeny

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Emelie - 3 juni 2013 22:25

Idag har vart en bättre dag, iaf större delen. Varmt och soligt var det redan imorse. Gick ut med hästarna och mockade 6 boxar :-) Sedan tog jag lite frulle innan jag gick ut igen och gav lunch och sopade.

Mamma kom och hämtade mig strax efter halv ett då hon behövde sällskap till lasarettet. Det gick rätt fort där men personalen var inte så trevliga direkt. Vi åkte till syster sedan och tog en kaffe. J plockade upp mig där när han åkte från jobbet. Vi svängde förbi verkstaden för att få råd om hans bil. Det fick vi. Och ett pris. Det blir nudlar i sommar.

Hemma igen började jag packa hö men sedan kom Rebecca så då tog vi ut kusarna till sommarhagen. Lyckan var total! Sedan fick Mary en grovborstning, hon var lerinpackad sedan igår och så kan vi ju inte ha det imorrn bitti när hovslagaren kommer.

Av Emelie - 3 juni 2013 00:35

Ja. Så blir det när man väljer att sova större delen av dagen. Så det är väl bara att gilla läget, lyckas inte ens lägga mig bekvämt på kudden. Hm.

Helgen är iaf slut och det är officiellt måndag. Och juni också för den delen. Gårdagen var lite si och så och denna dag med förresten. Jag har inte alls mått bra. Måste ära bättre, och oftare. Ikväll gjorde vi ett besök hos Memmel och Anders. Han hade något nytt projekt som han ville ha hjälp med så jag och Memmel pratade lite. Sent vart det med, kom hem för en timme sedan.

Nu ska jag roa mig med att räkna kvisthål i träpanelen, kanske lyckas somna då.

Ovido - Quiz & Flashcards