emmeny

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Emelie - 18 juni 2013 23:59

Ding! 06:49 vaknade jag. Igen. Låg och drog mig tills klockan gick igång. Js bil skulle in på verkstad så jag körde med så han kom hem sen. Han hjälpte mig att släppa ut lite hästar och sedan åt vi frulle. Jag gick ut i stallet igen och började mocka. Usch vad det gick tungt idag! De första boxarna var värst, sedan kom jag igång. Lunchfodrade och gick in igen. Tog en liten tupplur.

Vaknade vid ett och vi fixade lite korv till lunch. Sedan gick jag ut till stallet igen, packade höet och flyttade Mary och Leffe till Kashis hage. Tog det lugnt sedan tills det var dags att köra ner J till verkstaden igen. Därefter rattade jag till syster och vi åkte och handlade. Dels mat men också lite på hööks. Mary fick en lädergrimma i present idag :-) lämnade av sis och åkte hem. Slängde in maten och tog in Mary o Leffe.

Åt lite kvällsmat och sedan har jag pluggat. Nu är det bara den där muntliga övningen kvar. Är nervös, men det går nog bra.

Ovido - Quiz & Flashcards