emmeny

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Emelie - 19 juni 2013 23:39

Idag har vart en rätt härlig dag. Jag hade inget utsläpp så kunde ta en välförtjänt sovis ända till tio. Åt en god frukost med yoghurt, färska jordgubbar och banan. Sedan satte jag på mig bikinin och åkte till syster. Vi låg på altanen en stund i solen och sedan vågade jag mig faktiskt på ett (halvt) dopp i poolen. Jag ville inte blöta ner överdelen då det tar en halv evighet att få den torr och jag hade inget ombyte med. Bikinitrosorna trodde jag skulle torka fort. Det hade de nog. Om inte solen just då hade bestämt att gå i moln. Så där fick jag så jag teg. Jag löste problemet med en handduk och vi gick in istället. Lite lunch intogs och lite kaffe. Sedan var det dags för mig att rulla hemåt.

Jag hade intaget idag så bytte om lite kvickt och gick ut sedan. Det gick fort att få in allesammans. När det var klart var det dags att ta tag i den muntliga uppgiften. Jag har satt en rejäl press på mig själv i den här kursen och det tog ungefär två timmar att få till en inspelning på 3 minuter. Som jag förmodligen gör om imorgon. Nåväl. Man ska väl ge 100%?

När en fil var sparad gick jag ut till stallet och fixade Marys mat. Hon och Leffe var ute och betade. Sedan fick jag prova NV en stund. Fantastiskt kul!

När alla kusar fått mat åkte jag tillbaka till syster för att ta med henne till Ica. Lite midsommarmat skulle inhandlas. Det var mycket folk trots att klockan var närmare nio. Jag fick med mig ett par shorts hem och två linnen till J (förutom maten då). Lämnade av sis och åkte hem till farmen igen. J hade med sig pizza hem till mig, så åt den och sedan marsch i säng. Upp tidigt imorrn.

Ovido - Quiz & Flashcards