emmeny

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Emelie - 17 juni 2013 23:14

Idag har jag hunnit en del. Hade ställt klockan på ringning tjugo över sju. Men vaknade av mig själv strax innan sju. Låg och läste nyheter och så innan jag behagade mig upp.

Lite kaffe först och sedan ut till hästarna. När alla var ute sopade jag av stallgången och gick in. Hann ta bilden (i det tidigare inlägget) på NV som njöt av morgonluften innan. Inne i mitt lilla hus satte jag igång med lite plugg. Läste ett kapitel, tittade på en föreläsning och gjorde veckans quiz. Sedan gjorde jag mig lite rostat bröd och omelett innan stallet lockade igen.

Lunchfodrade och tog in NV. Mockade igen min abstinens med 6 boxar och när jag ändå var i farten packade jag hö till alla dom också. Mitt i allt kom Michaela och tog en kaffe. Vips var det mitt på eftermiddagen. J och jag åt sen lunch/tidig middag. Sedan pluggade jag lite till. Och gick tillbaka till stallet. Spontant blev det löshoppning med superbläsarna. Jättekul och Mary var klockren. Galopp, följsamhet och inkallning. Så duktig! Vart kvar i stallet en stund och gick in strax innan fodringen. Inne pluggade jag lite till. Har nästan betat av all litteratur och alla föreläsningar för veckan. Så nu är det bara att öva på den muntliga uppgiften.

Har hunnit en del idag. Men nu är det marsch i säng.

Av Emelie - 17 juni 2013 09:36

Ovido - Quiz & Flashcards