emmeny

Alla inlägg under mars 2012

Av Emelie - 3 mars 2012 19:06

Jag fick sovmorgon denna lördagsmorgon. Strax efter elva fick jag en katt på magen som slickade mig i ansiktet. Jag klev upp och övervägde frukostalternativen; torrt polarbröd eller åka till Ica. Vart inget av det, jag bakade scones ist. Gott gott.

Efter de bestyren plockade jag lite i sovrummet. Måste komma ikapp med tvätten så får nog boka stora tvättstugan. Pratade med Memmel en stund också. Det var så himla länge sedan. Eftermiddagen försvann i stallet, eller ja. Det gick ju fortare än vanligt. Nu ska jag strax ut igen. Longering och kvällsfodring.

Av Emelie - 2 mars 2012 23:52

Fredagen är i princip slut nu. Jag ligger i soffan och tittar på en film. Slötittade men nu har jag såklart fastnat. Det blev mat på Ikea sedan for J till garaget och jag gjorde stallet. Red en liten stund men Mary var inte på humör. Och jag var å andra sidan inte heller på topp. Jag är lite trött nu, vart ju en tidig morgon.

Av Emelie - 2 mars 2012 14:26

Jag känner mig lite zombie-aktig nu. Kände mig rätt pigg under förmiddagen men sedan tog jag en dusch och den gjorde mig trött. Ren är jag iaf. Jag övertalade J att äta på IKEA idag så jag tror jag ska ta en powernap innan. Skulle vara så skönt!


Jag håller på att klura på lite saker, fix och trix men det löser sig nog i slutändan. 

Av Emelie - 2 mars 2012 09:03

Usch och fy för förkylningstider. Jag har vart i stortsett sängliggande de senaste dagarna, inte kul. Speciellt eftersom vädret är så härligt. Jag vill vara ute! Idag är jag iaf på benen, än så länge. Fick gå upp tidigt och besiktiga bilen imorse, den gick igenom (så när på en liten lampa som var släckt).


Mattes gulle muntrar upp.



Nu ska jag bädda ner mig i soffan med kaffe och en bok.

Ovido - Quiz & Flashcards