emmeny

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Emelie - 4 juli 2013 21:45

[Bild]

Av Emelie - 4 juli 2013 20:15

Usch och fy så fort dagarna går här uppe. Imorgon är det redan dags för hemfärd :-/

Igår åkte lillasyster, mamma, J och jag till Sundsvall. Stora syster var lite under isen så hon blev hemma. Vi hann inte med så mycket där dock. Vi var mest inne på New Yorker där jag hittade klänning, linne och två toppar. Sedan åt vi lite Kina till lunch. Det är en trevlig stad och har en hel del att lära av Västerås. Fri parkering efter 16 på vardagar och tre timmar för 10kr. Billigt!

Hemma i rätt kommun igen blidde det en tur till Ica och sedan vart det ganska lugnt på torpet.

Imorse orkade jag mig inte ut och springa något. Det var molnigt och lite svalare idag. Vi rullade till loppisen i byn och sedan åkte jag och J till ett garage för att undersöka bilen. Den var nog okej. Vi vart kvar och pratade en stund med ägaren till garaget. Ibland är det bra att ha kontakter :-)

Under eftermiddagen har vi inte lämnat godset. Vi åt lite fläskfilé med potatis och champinjonsås, sedan har vi tagit det lugnt. Jag har dock tagit en promenad till ån. Vackert är det.

Ovido - Quiz & Flashcards