emmeny

Alla inlägg den 31 juli 2013

Av Emelie - 31 juli 2013 23:51

Sista julidagen har var vart helt okej. Jag vaknade hyfsat tidigt och roade mig en stund med engelska dialekter. Det är inte alltid tråkigt att plugga minsann.

Gick ut vid lunch och mockade åt de fyra jag hade idag. Kom på någonstans i mitten att föda är nödvändigt för att fungera så jag mockade klart och gick sedan hem och lagade lunch. Läste i boken medan jag åt och när jag var färdig intog jag kökssoffan med bok och två katter. Det dröjde inte alltför länge innan jag somnade. Så var det med det.

Vaknade strax före J kom hem. Vi pratade lite sedan gjorde jag stallet del 2 och sedan fick vi i oss lite middag. Äckligt mätt vart jag, inte bra. Avslutade kvällen med en film igen och nu ska jag nog läsa några rader innan jag somnar.

Himlen bjöd på en magnifik regnbåge ikväll.

Ovido - Quiz & Flashcards