emmeny

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Emelie - 7 juli 2013 21:15

Åh käre tid. När jag lämnade in min muntliga uppgift förra veckan gjorde jag det rätt tidigt. Detta resulterade i att nästa som lämnade in sade i stort sett samma saker som jag. Denna vecka valde jag därför att vänta med inspelningen tills att jag kommit hem. Jag gjorde min uppgift igår eftermiddag och var lite fundersam på om jag skulle vänta med att skicka in den men kom fram till att ämnet är så brett att det är i pricip omöjligt att kopiera. Så jag lämnade in den igår eftermiddag. Nu ikväll har två andra lämnat in sina och ta mig tusan, den människan har samma idé som mig. Det är inte ordagrant lika men tillräckligt lika för att jag skulle få ett raseriutbrott och fäktas med skrivbordslampan. Jahapp. Jag vet inte ens vad jag ska lämna för feedback till henne. Så det skiter jag i, tills vidare. 

 

Igår var det en rätt lugn dag, jag spenderade en del med plugg som sagt. Sedan lite pyssel med Mary och sedan tog jag mig en sväng om på Black Ops 1. J var chaufför på powermeet så jag var solo. Ett glas vin unnade jag mig dock i min ensamhet. När jag satt och spelade ropade grannen in genom fönstret att de hällt upp en drink till mig så det var bara att pallra sig ut. Den var mycket god! En korv fick jag också innan jag gick in igen. 

 

Denna dag har inte bestått av så mycket mer än gårdagen, det har vart alldeles för varmt för att göra något ordentligt så jag har pluggat. Strax efter lunch ringde dock grannen och sade att Mary och Leffe sprang som galningar för alla bromsar. Så jag gick och hämtade in henne, en dusch fick hon också. Gick ut igen och fixade allt när det var dags för ett eftermiddagsmål och sedan var jag ut nu ikväll och lindande benen på henne. Det såg mycket bättre ut idag iaf. Hoppas att det är mindre broms imorgon, Susanne var ute vid halv 7 imorse och då kom dom farande tydligen. Jäkla otyg. 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards