emmeny

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Emelie - 16 juli 2013 23:23

Min syster skickade mig ett meddelande här om dagen där set stod;

I kväll åkte jag dit för att se vilka fynd jag kunde göra. Eller, egentligen åkte jag dit för att dricka kaffe. Detta var ju en trevlig bonus. Tre fullproppade kassar med kläder. Och allting passade, allt utom en kavaj. Man tackar så ödmjukast.

Många plagg var toksnygga och passar alla tillfällen. Andra är sådana bra vardagsplagg medan några blir bra i stallet. Hur som så var det bra kläder alltihop.

Tack syster!

Av Emelie - 16 juli 2013 16:44

Nu är det ju som så att stallivet kräver en del jobb. Ett av dessa jobb är det faktum att stallet ska tvättas och ev målas varje år. Här gör var och en sin egen box. Av någon anledning började jag mocka ur permanentbädden igår. När den var ute, tänkte jag att det kanske var lite bra att skura när boxen ändå var tom. Och sedan tänkte jag. Hm undrar om det inte är lika bra att måla nu när den ändå är ren. Och så vart det. 6 timmar senare var jag nästan klar.

Mary var inte nöjd med att spendera natten i en annan box.

Ovido - Quiz & Flashcards