emmeny

Alla inlägg den 25 juli 2013

Av Emelie - 25 juli 2013 23:18

Jag är grymt grymt trött nu men det kommer iaf en kort resumé av dagen. J skulle ju väcka mig imorse eftersom jag hade utsläppet, och det gjorde han. Han släpade upp mig ur sängen och när jag kom ner i köket hade han pyntat med serpentiner och ballonger och dessutom kokat kaffe och fixat smörgåsar.

Jag fick mitt paket redan då, ett presentkort på Hööks med texten "En vit på vägen till dina vita tävlingsbyxor". :-) Lite rörd vart jag allt.

Stallet fixades; utsläpp, mockning och matlagning. När jag var färdig var det så varmt att det bara fanns ett ställe att ta vägen -duschen!

Jag fixade en tårta men olika varianter av hallon.


Strax före fyra ramlade stora sis med son in och hjälpte till att möblera i trädgården. Sedan kom mamma, pappa och Milla och strax därefter även Michaela, Micke & Oscar. Vi fikade och jag öppnade paket. Hööks var temat kan man säga. Jättenöjd är jag såklart!


När vi fikat klart anlände Stig, Gunnar och Majlo. De gick husesyn och sedan vart det fika nr 2.

Framåt kvällningen fick grannarna smaka det som var kvar av tårtan. Då fick jag även paket av Rebecca. Hon hade vart på Gripsholms slott idag och köpt med en tvål och en penna till mig. Så fina:-)

J och jag köpte hem lite mat här på kvällen och tog det lugnt. Nu är jag som sagt grymt trött, det har vart en späckad dag. Nu ska jag iaf äntligen släcka lampan och sova. Utsläpp imorrn igen :-)

Ovido - Quiz & Flashcards