emmeny

Alla inlägg den 17 juli 2013

Av Emelie - 17 juli 2013 22:51

Idag vart en sån där spontandag. Jag vaknade tidigt, trots att jag inte sovit så många timmar inatt. Duschade och hängde in kläder i garderoben.

Hade ett samtal med syster. Hon ville till frisören och jag tyckte vi skulle åka på äventyr. Åkte och plockade upp henne och for till frisören på Maxi. Av med massa hår vart hon. Sedan gick vi in på chili en sväng men hittade inget kul. Min mage kurrade och eftersom min syster fyller imorgon tyckte jag att det var på sin plats att bjuda henne på lunch.

Vi hann med två loppisar i Västerås. På den andra hittade jag en tavla. Men den var inte till salu, skumt tillvägagångssätt kan jag tycka. Synd, för jag har en annan tavla av samma konstnär. Stannade till på glada hästen också men där fanns inget roligt.

Det här var kul att komma ut till. Jäkla pajaser!


Jag övertalade syster att åka till Kolbäck sedan då jag såg en smidesljusstake där i lördags. Den skulle ha vart SÅ fin på öppna spisen i salen. Den fanns kvar men jag var tveksam på bredden. J fick mäta spisen och det hade inte gått. Synd på den :-/ Rullade snabbt förbi hemma hos mig för att se till om Mary fått mat. Hon var fortfarande ute. Ensam :-( Tog in henne och gav hö. Sedan körde jag hem systern och tog en kaffe där.

Ovido - Quiz & Flashcards