emmeny

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Emelie - 1 juni 2011 12:05

Måndagen vart aningen snurrig. Eller så var det bara jag som var snurrig. Vem vet? 


Stallplatsen vi var och kikade på var hur fin som helst, så jag ska faktiskt ringa till dem idag och diskutera inflytt. Mycket spännande. 


Igår åkte jag till sura på morgonkvisten, skulle göra mamma och mormor sällskap till lasarettet. Det vart väl inte den mest positiva förmiddagen, men jag hoppas verkligen att det kommer gå bra. Tillbaka i sura igen stal jag mammas hund och åkte till Strömsholm för lite socialträning. Kakan är ju hundvakt till en valp så det kändes som ett perfekt tillfälle att promenera. Det var riktigt mysigt, och Ludde skötte sig över förväntan. Vi var ute nästan en timme, så han vart lite trött sen. Massa nya intryck att ta in. 


Tillbaka hos mamma och pappa vart det kaffe innan jag åkte hem och pustade lite. Efter nån timme åkte jag ut till stallet och hade väl egentligen inte tänkt rida. Men Mary såg så söt ut att jag inte kunde motstå. Så det vart faktiskt ett dressyrpass i paddocken. Och hon var så superfin att jag var alldeles genomlycklig efteråt. 


När jag kom hem sen och hade fixat och donat med det jag inte hunnit med tidigare under dagen så insåg jag att det kanske vore på sin plats med lite mat. Så lunch/middag intogs vid nio. Var nog pga värmen som jag inte var sugen kanske. För jag var inte hungrig där på kvällen heller egentligen.


När maken kom hem vart det lite BC2 innan sängen.

Ovido - Quiz & Flashcards