emmeny

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Emelie - 22 juni 2011 21:18

Igår var det kvällsjobb som gällde. Den flöt förbi utan större beskymmer. Åkte hem och då var R här, satt och pratade en stund innan han for och hjärtat gick och lade sig. Jag lade mig strax därefter, då jag bett J att väcka mig innan han for imorse. 


Så innan fem vaknade jag idag. Var ganska pigg ändå måste jag säga, men tyvärr har sömnen inte vart den bästa =S Drömde en massa tok. Men, jag var iaf rätt pigg där på morgonkvisten så det är det viktigaste. 


Efter jobbet åkte jag till Michaela som bjöd på lunch och fika idag med. Lyllos mig!! Hon åker ju på semester så det var bäst att passa på. Efter en skön eftermiddag där åkte jag ut till busan i stallet. Vet inte vad som hänt där men grimman var trasig och det var två grimskaft med till hagen.. skumt. Hon följde så snällt med tillbaka till stallet och sedan tog vi oss ett pass i paddocken. Det gick så fantastiskt bra!! Toppen toppen. Efter att ha svettats ett tag i paddocken skrittade vi en sväng innan hon fick svampas av lite. 


Åkte förbi ICA och köpte bröd på hemvägen sedan till skeppet där jag sprang ihop med mamma när jag parkerade bilen. Lillasyster var ute med bilskolan så mamma väntade in henne. Under tiden gjorde hon mig sällskap i pizzabeställandet. Åkte hem med inköpen sedan och strax efteråt kom maken hem. 


Nu insåg jag nyss att jag måste hämta mina stuffs i bilen =S Skit då.

Ovido - Quiz & Flashcards