emmeny

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Emelie - 8 juni 2011 23:29

Det blidde en tur till affären. Insåg att det var en del som fattades. Så jag for dit och inhandlade lövbiff, champinjoner och grädde bl.a Detta fick bli middag tillsammans med lite spagetti. 


Efter att vi ätit åkte vi till återvinningsstationen och lämnade kartonger, sedan skickade vi tillbaka vår gamla digitalbox då jag hämtade ut den nya vid det tidigare besöket på ICA. När vi landat på parkeringen bytte jag bil och åkte ut och gjorde Michaela sällskap i stallet. Mös med busan i rasthagen och tvättade av henne lite innan hon fick komma in och mumsa morötter. 


   Sommarkväll på väg från stallet.


Den nya kompisen i sovrummet. Dock så är den ju inte parkerad på det där viset nu.  

Av Emelie - 8 juni 2011 17:47

Hittills idag har jag hunnir med en del, sov längre än planerat och klev upp vid tio ungefär. Men, man ska ju njuta när man har sommarlov=) Jag har spelat ett par matcher men annars har jag haft ps3an igång för att poppa musik medan jag städat sovrummet. Massa kläder överallt som behövde vikas och läggas in. Passade på att damma och dammsuga också.


När J kom hem var jag i princip precis klar därinne och beslutet blev att införskaffa en AC. R kom också, så vi åkte till Elgiganten och köpte en. Nu står den i sovrummet och spottar ut kalluft. Jag får väl ge mig och erkänna att det var rätt skönt. Sovrummet har dessutom blivit ommöblerat, så nu står möblerna som när vi flyttade in typ.


Nu ska jag försöka trolla ihop någon mat. Har lite tomt i kyl och frys då vi inte storhandlat denna månad. Men något ska vi väl kunna trolla ihop utan att jag ska behöva till affären.

Av Emelie - 8 juni 2011 11:54

  I söndags åkte jag och Memmel till Borgåsund och njöt av solen och gott fika.


   Liten solbadare på balkongen.


   Busan var morotssugen.


Ovido - Quiz & Flashcards