emmeny

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Emelie - 16 juni 2011 23:52

Haha jag glömde totalt, spelade S&D med Harry och vi babblade på som vanligt. Hade alla mickar på i lobbyn så började snacka med en amerikan också, som trodde jag var från england för min engelska var så bra=D Haha, egoboost. Jag blev ganska imponerad när han visste vad Sverige var för något, men det hade sin förklaring då han höll på Detroit Redwings. 

Av Emelie - 16 juni 2011 23:30

För en liten stund sedan kom maken hem. Han stormade in och meddelade att han sett "en gigantisk råtta i trappen". Uuuuh, otrevligt. Men lite spännande också, så jag och maken gick ut för att se "den gigantiska prylen" men då var den spårlöst borta. Märkligt, men de kan ju konsten att ta sig in i pyttesmå utrymmen.


Jag har iaf haft en hysteriskt rolig kväll. Jisses så galet det kan bli ibland. 

Av Emelie - 16 juni 2011 19:27

Fick ett mejl från Salles ägare idag. Jag blev så himla glad! De har ju haft det lite kämpigt, men det verkade vara okej nu.  Vår lilla bebis. De hade iaf lite nyheter att dela med sig. Härligt att höra ifrån dem var det iaf.


Annars rullar dagen på som vanligt, utan att jag gör så mycket. Det är lika bra att vila när jag ändå inte är så pigg. Ska man ändå jobba hela helgen så.

Av Emelie - 16 juni 2011 16:28

Just nu sitter jag i sängen med datorn i sängen. Jag och Tom hjälper Harry med facebook som han nyss har skaffat sig. På tiden tyckte vi. 


Har tvättat lite grann när J åkte så jag ska hänga den strax, och slänga in en ny maskin. Är oerhört seg idag. Jag är verkligen inte van att gå upp så tidigt. Men det funkar ju haha. 


Jag ska väl ta lite middag strax. Min fina gryta som jag gjorde igår med nötkött, paprika, champinjoner och broccoli. Tyvärr är den inte så fin att titta på, då broccolin har blivit i stort sett puréad. Men god var den. Hjärtat fick en annan version då han inte äter något av det som var i grytan förutom köttet. 

Ovido - Quiz & Flashcards