emmeny

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Emelie - 17 juni 2011 17:39

Fullt ös hela dagen. Vart tar tiden vägen? Jag vaknade vid åtta men somnade om så det blev en riktig sovmorgon. Bäst att passa på liksom. Maken och katterna väckte mig sedan, mysigt. Blev inte så nöjd över att regnet stod som spön i backen dock. Efter att ha duschat, ätit frukost och kramat maken när han for, gjorde jag mig iordning. 


Rullade sedan iväg och plockade upp TJ. Vi poppade "Lipstick" i bilen så det gick lite fort. Jag måste erkänna att låten är grym, iaf när man kör. Verkligen en uppiggare. Vi parkerade i punkt och begav oss ut på jakt. Efter ett par timmars letande hade vi ett komplett survivalkit. 


   Detta kommer det att innehålla. Askul tyckte vi iaf.


När vi kom tillbaka till bilen fick jag lov att slita av mig skorna. Så jädra ont hade jag. Det var inte helt lätt för oss att komma ut från parkeringshuset, haha. Tur att man är flexibel. 


På hemvägen for jag förbi en bekant bil, det var mammas. Hon och syster var på väg till Åsby tydligen. Så de kom förbi och fikade när de var klara där. En liten stund efter att de anlänt kom maken hem, och han hade med smörgåstårta till mig. Sååå gott. Så jag har nyss tagit mig en bit, vilket nu resulterar i massiva magsmärtor. Men vafan, det var det värt.

Av Emelie - 17 juni 2011 01:12

Ett sista innan jag somnar då. Imorrn ska jag och TJ ut på äventyr, mycket spännande kommer det bli. Vi ska nämligen på presentjakt. Inga vanliga everyday presents här inte utan dessa ska skickas till de som skickade den gudomliga Cadburychokladen till mig. De förtjänar att få något helt svenskt tillbaka.TJ ska dessutom fixa min header till bloggen, tusen tack!

Av Emelie - 17 juni 2011 00:02

Bara för att skriva ännu mer så skrev Salles matte att hon köpt hus i Spanien som vi mer än gärna fick låna. Hoppas bara karln är sugen på en tripp till Torrevieja nästa sommar. Vem är annars sugen? :D

Ovido - Quiz & Flashcards