emmeny

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Emelie - 9 juni 2011 22:49

Nu nojar jag, usch. Jag hade då shorts och foppatofflor till stallet idag, inte helt smart. Hade förresten samma igår... :S Anywho, så måste man vada i en halvmeter gräs för att komma till sommarhagen. Så, nu har jag fästingnojja. Kliar överallt. Kan inte duscha heller då hjärtat sover =/

Av Emelie - 9 juni 2011 22:15

Vart tar dagarna vägen egentligen? Snart är denna vecka också slut. 


Jag vaknade av mig själv innan klockan var åtta. Mycket imponerad av min bedrift. Fixade lite tvätt och så, spelade ett par matcher -Prestige 7(!), och sedan pratade jag ihop mig med Karolina von Knopp. Så hon gjorde mig sällskap till stan. Jag dansade mig iordning och for till henne. Hann med en tur på IKEA, mitt första btw, City Gross och Blomsterlandet innan vi åkte hemåt igen. Men, innan hemfärd hamnade vi på loppisen på Bäckby. Den stora, där man kan hyra bord. Där var det ett väldans drama som utspelade sig, så vi flydde fortare än kvickt.


Jag släppte av Kakan vid henne och rullade hemåt. Väntade på parkeringen tills maken kom, så han fick hjälpa mig in med blomjordssäcken. Hade ju lite annat att släpa på med. Jag köpte bland annat två amplar och blomster till att hänga på balkongen=)


Jocke hade inhandlat grejer till ACn men de passade inte riktigt så jag hann bara in och pusta innan han kom på att vi skulle storhandla. Så jag skrev inköpslista och så for vi till stan igen.


När vi kom hem igen kom även R på besök. Jag packade undan varorna och borstade sedan potatisen. Sommarmiddag idag=) Åt och så spelade grabbarna lite medan jag plockade undan, sedan for R hem och jag åkte ut till stallet och pysslade lite. Släppte ut dem för natten innan jag åkte hemåt igen. När jag kom hem hade hjärtat redan somnat =/ Nu ska jag sitta och fantisera vad jag ska göra med min nytillkomna rikedom, skatteåterbäringen.



Imorgon blir det väl fullt ös igen då vi ska på studentfirande =)

Ovido - Quiz & Flashcards