emmeny

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Emelie - 23 juni 2011 20:58

Torsdag och dagen före midsommar. Inga planer än så länge, vi får väl se vad som händer. 


Jobbet har gått bra, snabbt och smidigt. Var aningens trött men det funkade. Efter att jag slutat åkte jag till Hööks och sedan mötte jag upp maken på djurmagazinet. Vi åkte till Max och åt, sedan in till syster på Klädhuset för att hitta en skjorta till maken. =) Därefter for vi hemåt och jag däckade på soffan en stund innan jag blev hänvisad till sängen. Sov några timmar, lite längre än planerat dock =P 


När jag vaknade for jag ut till Mary. Hon vart nog förskräckt över gårdagens pass för hon hade inga planer att bli fångad. Jättekul hade hon =P Jag hade mindre roligt ska jag erkänna. 


Nu ska jag dricka 7 liter vatten och titta på film tror jag.

Av Emelie - 23 juni 2011 05:55

God morgon allesammans. Har vart vaken en stund nu men låg och drog mig några minuter innan jag klev upp. Man vill liksom inte kliva upp när klockan står på fem =/ Nu åskar det också, hoppas vädret bättrar på sig till eftermiddagen.

Ovido - Quiz & Flashcards