emmeny

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Emelie - 20 juni 2011 22:40

Igår hade jag skrivit ett inlägg om helgen. Inte så intressant, men ändå.. och lagomt till jag precis ska klicka på publicera så startar datorn om sig, uppdatering. Så ovärt. Anywho... Jobbet i helgen har gått bra. Men det är tufft med så massiva pass.


Idag tog jag mig lite sovmorgon, vaknade strax efter nio. Sedan tog jag mig lite kaffe och ett par matcher innan jag ringde Michaela och bestämde dejt. Duschade och begav mig dit. Lagom när jag stack ut näsan började det såklart hällregna, men det gick ju över snart. Michaela bjöd på en mumsig lunch, kasslergratäng med ris. Och sedan lite kaffe och chokladpudding. Mums!! Så himla mysigt att sitta där och prata om allt och ingenting.


Jag for hemåt och tog en paus på affären, bestämde lite snabbt att det skulle bli pannkakor ikväll. Med jordgubbar och glass, det är ju trots allt sommar. =) Och så blev det.


 

Vi fick dessutom middagsbesök som säkerligen åt 10 pannkakor alldeles själv, fort gick det också. 


Efter maten for jag ut till stallet och lämnade grabbarna med varsitt ps3. Jag knatade och hämtade kusen, sedan satte jag upp när jag hittat en lämplig sten så tog vi en barbacka promenad i kvällssolen. Så skönt. Efteråt skulle jag lämna rapport till Michaela men hade ingen mottagning så stannade till där på hemvägen istället. 


   Söta Michaela hade lämnat ett litet meddelande på sin griffeltavla =)


När jag kom hem trodde jag att hjärtat skulle vara vaken men han hade visst somnat =/ Tur att jag börjar sent imorrn, då får vi iaf träffas när han slutat. 


Nu ska jag strax också göra mig redo för sängen. =)

Ovido - Quiz & Flashcards