emmeny

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Emelie - 30 juni 2011 22:13

När vi var färdiga i Borgåsund åkte jag o TJ på en rundtur, eller ja en omväg iaf på hemvägen. Massa spännande. Haha. Hemma fixade vi det sista med "the package" och sedan åkte hon.


Jag lade mig i soffan, sedan hamnade jag vid datorn och bloggade osv. På kvällskvisten åkte jag ut till stallet för att titta till busan lite. Hon var mycket nöjd när jag kom så vi hade en riktig mysstund i hagen =) Jag kliade hennes mage och hon mina ben. Sånna ögonblick är guld värda. När man bara får vara och känna hästdoften. 


Nu börjar det lida mot sen kväll och jag är rastlös. =/Inte bra alls.

Av Emelie - 30 juni 2011 18:02

Idag har det vart en sån där skön dag. I love =D 


Vaknade fem (!) och var ganska pigg faktiskt men eftersom det var så tråkigt somnade jag om ett tag med lill killen på magen. Vaknade vid nio sen, lagom segt. Men sedan kom jag igång med dagen. =) Strax efter lunch kom TJ över och vi hade fullt upp haha.


Efter en stund åkte vi ut till Borgåsund och hade det skönt. Åt lite och sedan satt vi på bryggan och jäste. Bästa stället!!


   Steady driver 

  Wonderfull.


   Yes we couldn't resist the icecream 



 

Ovido - Quiz & Flashcards