emmeny

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Emelie - 19 augusti 2013 22:48

Jag vaknade tidigt, alldeles av mig själv. Fort som attan kom en sällskapssjuk katt och gjorde mig sällskap medan jag vaknade till liv.


Morgonen flöt på lugnt och stilla. Sedan hämtade jag systeryster och drog med henne till Bauhaus för att titta på plyfa till transporten och sedan en snabbhandling på Maxi innan vi åkte hem till mig.

Här tog vi kaffe och sedan lite lunch. Efter det vart det paltkoma. Illa. Gick så småningom ut till stallet och fixade. Dock vart det lite kalabalik när en häst drog ner tråden, men det löste sig.

Jag körde hem syster igen framåt kvällningen och när jag kom tillbaka vart det stallet igen. Vi fick i oss lite kvällsmat sedan och hade middagssällskap av Tobbe.

Nu har jag bäddat ner mig. Imorrn är det utsläpp igen.

Ovido - Quiz & Flashcards